Praca
Możemy chyba nazwać się szczęściarzami, ponieważ udało nam się połączyć naszą pasję z pracą. Jako pasjonaci pięknych wnętrz, stworzyliśmy ponad 10 lat temu sklep internetowy i salon stacjonarny w Warszawie z designerskimi meblami i dodatkami. Powstaliśmy jako rodzinna firma, a wartości, które nam wówczas przyświecały, nie zmieniły się aż po dziś dzień. Lubimy to, co robimy i chcemy się tym dzielić, inspirując i pomagając naszym klientom. W 2019 roku zostaliśmy wyróżnieni prestiżową nagrodą gia Global Online Retail Award. Salon stacjonarny i biuro w Warszawie (Wawer) to miejsca, w których dajemy zupełny upust naszej kreatywności i dzielimy się aranżacyjnymi pomysłami. A wszystko po to, aby nie tylko klient był zachwycony, ale i by zespół, do którego być może dołączysz, pracował w wyjątkowym miejscu. Będzie nam miło, jeżeli zechcesz je z nami współtworzyć!
Mieszkasz w Wawrze, na Gocławiu, Saskiej Kępie czy na linii otwockiej? Jesteśmy blisko Ciebie - ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa, blisko Mostu Siekierkowskiego. Łatwo dojedziesz do nas komunikacją miejską (w tym SKM) oraz autem, które zaparkujesz przed biurem.
DLACZEGO MY?
- Jesteśmy rodzinną firmą i właśnie taką atmosferę staramy się podtrzymywać - to sprawia, że nasi pracownicy czują się u nas dobrze i swobodnie.
- Działamy nieprzerwanie od 2009 roku - stabilność i zaufanie są naszą wizytówką.
- Cenimy kreatywność - u nas masz realny wpływ na rozwój firmy i uczestniczysz w jej tworzeniu.
- Work-life balance to dla nas coś więcej niż puste słowa - pracujemy w przyjaznej atmosferze pełnej szacunku i wzajemnego wsparcia.
- Mamy przyjemność pracować w otoczeniu najlepszego polskiego i światowego designu - jesteśmy zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży.
- Dajemy duże możliwości rozwoju i awansu. Historia naszej firmy zna przykłady ludzi, którzy przeszli drogę od magazyniera do managera.
NASZE BENEFITY
- rabaty pracownicze na zakupy w 9design,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- atrakcyjne otoczenie pracy i przestrzenie biurowe,
- eventy i spotkania integracyjne,
- szkolenia specjalistyczne.
TU PRACUJEMY
Jesteśmy dowodem na to, że przyjazne i estetyczne otoczenie sprzyja dobremu samopoczuciu oraz efektywnej pracy. Lubimy miejsce, w którym pracujemy i z chęcią do niego wracamy. Dla nas dzień spędzony w pracy nie jest przykrym obowiązkiem, ale dobrze spędzonym i satysfakcjonującym czasem. Powierzchnię naszego salonu i biura zaaranżowaliśmy w taki sposób, byśmy mogli z przyjemnością wykonywać swoje zadania, a ponadto czerpać z naszej pasji, jaką jest dobrze zaprojektowany design. Jeśli od swojego miejsca pracy oczekujesz inspirującej i pobudzającej kreatywność przestrzeni, to możesz być pewien, że u nas ją odnajdziesz!
AKTUALNE OFERTY PRACY
- DORADCA KLIENTA PREMIUM
- TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA (STUDENT/KA)
- ASYSTENTKA / ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU (STUDENT/KA)
- LOGISTYK - MAGAZYNIER
Opis stanowiska:
- sprzedaż bezpośrednia w salonie oraz obsługa klienta (e-mail, telefon),
- współpraca handlowa z partnerami biznesowymi, w tym z architektami,
- obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji,
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- monitorowanie stanów magazynowych w salonie i magazynie,
- bieżąca aktualizacja wiedzy w zakresie oferty i trendów.
Wymagania:
- dobra znajomość rynku ekskluzywnych mebli, umiejętność dobierania mebli, oświetlenia i dekoracji z oferty 9design,
- min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży mebli lub/i oświetlenia dekoracyjnego
- zainteresowania związane z projektowaniem wnętrz, wyobraźnią przestrzenną i poczuciem estetyki,
- rozległa wiedza i zainteresowanie aktualnymi trendami wnętrzarskimi,
- biegła znajomość języka polskiego oraz co najmniej dobra języka angielskiego,
- umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
- dobra organizacja oraz zdolność do ustalania priorytetów w zależności od potrzeb,
- umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi oraz pozytywne nastawienie,
- realizacja zadań w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z harmonogramem pracy,
- samodzielność i staranność w działaniu.
Oferujemy:
- umowę o pracę, zlecenie lub B2B
- prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
- wynagrodzenie stałe i atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaży,
- pracę pełną kreatywnych, rozwojowych projektów, w stabilnej firmie,
- swobodną, przyjazną atmosferę pracy w młodym, zmotywowanym zespole,
- szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
- niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
- pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,
- rabaty na zakupy w 9design,
- wolny dzień w tygodniu oraz zawsze wolną niedzielę. Godziny pracy: 10-18 cztery dni w tygodniu oraz w sobotę 10-16.
Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Doradca klienta premium oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA (STUDENT/KA)
Opis stanowiska:
- interaktywna obsługa klienta (e-mail, telefon, chat),
- przyjmowanie zamówień oraz przygotowywanie wycen,
- obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży i logistyką,
- udoskonalanie standardów komunikacji z klientem,
- współpraca z partnerami biznesowymi, w tym z architektami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra znajomość języka angielskiego, biegła znajomość języka polskiego
- wysoka kultura osobista, dobra dykcja oraz radosne usposobienie,
- sumienność i odpowiedzialność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- status studenta.
Oferujemy:
- umowę zlecenie, wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży,
- prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
- swobodną, przyjazną atmosferę pracy w młodym, zmotywowanym zespole, w stabilnej firmie,
- niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
- po roku współpracy możliwość rozwoju w innych działach firmy,
- pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,
- pracę pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), tylko pełny etat lub 3/4 etatu.
Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Konsultant ds. obsługi klienta oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
ASYSTENTKA / ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU (STUDENT/KA)
Opis stanowiska:
- pomożesz realizować spójną strategię marketingową firmy w kanałach online i offline (serwis www, newslettery, marketing automation, media społecznościowe, w tym Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn oraz w salonie stacjonarnym),
- będziesz aktualizować ofertę naszego sklepu internetowego, w tym karty produktów,
- pomożesz tworzyć wartościowy kontent blogowy,
- pomożesz w organizacji eventów dla architektów i projektantów wnętrz, organizowanych w naszych showroomie,
- rozwiniesz własne pomysły w dedykowanym obszarze,
- zobaczysz, jak działa nowoczesna firma z branży e-commerce.
Wymagania:
- status studenta (warunek konieczny),
- biegła znajomość języka polskiego
- dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel i Word,
- wysoka kultura osobista oraz radosne usposobienie,
- sumienność i odpowiedzialność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność wykonywania zdjęć, zwłaszcza dla celów Instagrama,
- skrupulatność i dokładność, niezbędne w uzupełnianiu oferty produktowej,
- mile widziane doświadczenie w marketingu i pr, w tym niezbędna znajomość funkcjonowania mediów społecznościowych,
- mile widziane zainteresowanie aranżacją wnętrz,
- mile widziana znajomość obsługi programów graficznych, np. Canva.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w marketingu i e-commerce oraz PR,
- prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
- pracę pełną kreatywnych, rozwojowych projektów, w stabilnej firmie,
- niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
- rozwój umiejętności interpersonalnych,
- opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,
- pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,.
- pracujemy od poniedziałku do piątku 9-17.
Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Asystent działu marketingu oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Opis stanowiska:
- przyjmowanie, kompletowanie oraz wydawanie przesyłek,
- sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem,
- przygotowywanie towaru do wysyłek,
- montaż/demontaż mebli na ekspozycji salonu, ustawianie i przenoszenie mebli,
- nadzór nad bieżącym stanem ilościowym i jakościowym towaru,
- współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu,
- utrzymywanie porządku w magazynie i na terenie przyległym.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel,
- dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku),
- zdolności manualne,
- konieczne doświadczenie w pracy na magazynie, min. 1 rok
- zaangażowanie i ochota do pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B
- prywatną opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
- jednozmianowy tryb pracy (pracujemy 9-17 od poniedziałku do piątku),
- pracę w stabilnej, prężnie działającej organizacji,
- dobrą atmosferę w pracy w młodym zespole.
CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym proszę kierować na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule wiadomości: Magazynier. Prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).