Praca

9design to salon i sklep on-line pełen wyjątkowych, designerskich mebli w Warszawie Anin. W 9design jesteśmy otwarci na nowe wyzwania, zafascynowani designem, rzetelni, potrafimy szybko reagować. Pracujemy wspólnie, by spełniać oczekiwania klientów a naszą ambicją jest je przewyższać. W naszej codziennej pracy ważne są otwartość i kreatywność. Przyjazna atmosfera wspiera realizowanie naszych celów. W 2019 roku zostaliśmy wyróżnieni nagrodą gia Global Online Retail Award przyznaną w Chicago oraz Forum Firm Rodzinnych Forbes. Razem otworzyliśmy nowy 350m sklep pełen wspólnych pomysłów - aby nie tylko klient był zachwycony, ale by zespół, do którego być może dołączysz pracował w wyjątkowym miejscu.

 

Mieszkasz w Wawrze, na Gocławiu, Saskiej Kępie czy na linii otwockiej? Jesteśmy blisko Ciebie - ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa, blisko Mostu Siekierkowskiego. Łatwo dojedziesz do nas komunikacją miejską (w tym SKM) oraz autem, które zaparkujesz przed biurem. Sprawdź na mapie >>>

 

Aktualnie szukamy kandydatów do pracy na następujących stanowiska:

 

 

 

 

 

 

 


 

Specjalista ds. administracji

 

Opis stanowiska:

  • wystawianie dokumentów sprzedaży we współpracy z działem sprzedaży,
  • koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych w firmie,
  • koordynowanie realizacji zamówień dla klientów firmy,
  • obsługa reklamacji,
  • kontakt z klientami i kontrahentami,
  • składanie zamówień i koordynacja dostaw (od dostawców w Polsce i za granicą),
  • przygotowanie i kontrola dokumentów oraz raportów dla działu księgowości.


Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne, może być w trakcie studiów,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Excel (warunek konieczny),
  • dobra organizacja pracy,
  • skrupulatność,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • zorientowanie na pracę zespołową,
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • niezbędne 2-letnie doświadczenie w dziale zamówień lub w księgowości.


Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w luźnej atmosferze i młodym zespole,
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • rozwój umiejętności interpersonalnych,
  • opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,
  • pracujemy od poniedziałku do piątku 9-17 w biurze przy salonie w Warszawie Anin.

 

CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym proszę kierować na adres: praca@9design.pl

Prosimy wpisać w tytule wiadomości: "Specjalista ds. administracji" oraz dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


 

Specjalista ds. sprzedaży

 

Co 9design oferuje Tobie?

  • Rozwój w dynamicznie rosnącej firmie, która w ciągu 5 lat należy do rozpoznawanych sklepów z dizajnerskimi przedmiotami wyposażenia wnętrz
  • Rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze się domówisz
  • Pracę wśród tysiąca pięknych produktów w nowym salonie o powierzchni ponad 350 m2
  • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie pogodnych i kreatywnych osób. Udział nie tylko w imprezach firmowych, ale i szkolenia produktowe z partnerami 9design
  • Wynagrodzenie stałe wypłacane zawsze przed końcem miesiąca i atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaży
  • Wolny dzień w tygodniu oraz zawsze wolną niedzielę. Godziny pracy: 9-17 w cztery dniu w tygodniu oraz w sobotę 9-17,
  • Dofinansowanie karty Multisport.

 

Kto idealnie do nas pasuje?
Osoba doświadczona we współpracy z klientem, pogodna i optymistyczna. Jeśli jesteś typem pochmurnym i wiecznie narzekającym – nie wysyłaj CV, nie odnajdziesz się tutaj. Jednak jeśli z Twojej natury wypływa serdeczność i uprzejmość, prezentujesz się nienagannie, masz pomysł w na siebie a do tego wiesz, że Twoja kultura osobista jest Twoją mocną stroną – odezwij się do nas.
Oczywiście nie musimy dodawać, że każdy pracodawca liczy na pracownika sumiennego i odpowiedzialnego, potrafiącego współpracować w zespole a ponadto zaangażowanego. A jeśli do tego potrafisz porozmawiać z klientem w języku angielskim – jesteś idealnym kandydatem.


Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji,
  • Interaktywna obsługa klienta (e-mail, telefon, sprzedaż bezpośrednia w salonie)
  • Monitorowanie stanów magazynowych w salonie i magazynie,
  • Wsparcie przy aranżacji salonu niebanalnymi produktami,
  • Współpraca z partnerami biznesowymi.


Doświadczenie w sprzedaży oraz doskonała znajomość obsługi komputera jest warunkiem koniecznym.


CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym proszę kierować na adres: praca@9design.pl

Prosimy wpisać w tytule wiadomości: Specjalista ds. sprzedaży oraz dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


 

Specjalista ds. obsługi klienta

 

 

Co będziesz z nami robić:

  • pomożesz w interaktywnej obsłudze klienta (poprzez e-mail, telefon, chat, osobiście w salonie), 
  • zajmiesz się obsługą zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz
  • kontrolą ich realizacji,
  • udoskonalisz z nami standardy komunikacji z klientem,
  • rozwiniesz własne pomysły w dedykowanym obszarze,
  • zobaczysz, jak działa nowoczesna firma z branży e-commerce.

 

Czego wymagamy:

  • biegła znajomość języka polskiego,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • wysoka kultura osobista, dobra dykcja oraz radosne usposobienie,
  • sumienność i odpowiedzialność,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy.

 

Co Tobie zapewnimy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • wynagrodzenie stałe oraz premia od wyników,
  • dofinansowanie programu Multisport,
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w branży e-commerce,
  • pracę w luźnej atmosferze i młodym zespole,
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • elastyczny grafik pracy (cały lub część etatu)
  • rozwój umiejętności interpersonalnych,
  • opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,
  • wyjątkowe, firmowe imprezy integracyjne,
  • pracujemy od poniedziałku do piątku 9-19 i w wybrane soboty 10-17.

 

CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym proszę kierować na adres e-mailowy praca@9design.pl

Prosimy wpisać w tytule wiadomości: „Specjalista ds. obsługi klienta” oraz dołączyć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 

 


 

Asystent w dziale Social Media i PR

 

Co będziesz z nami robić:

 

  • poprowadzisz działania promocyjne w social mediach (w tym Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn),
  • będziesz aktualizować ofertę naszego sklepu internetowego, w tym karty produktów zgodne ze strategią marki (chwytliwy copywriting, wybór zdjęć, inspirujące video),
  • będziesz tworzyć wartościowy kontent blogowy,
  • rozwiniesz naszą współpracę z dziennikarzami mediów wnętrzarskich,
  • rozwiniesz własne pomysły w dedykowanym obszarze,
  • zobaczysz, jak działa nowoczesna firma z branży e-commerce.

 

Czego wymagamy:

  • zainteresowania designem wnętrz, znajomości trendów w wyposażeniu wnętrz i ikon designu,
  • zamiłowania i pasji do mediów społecznościowych, umiejętności tworzenia tekstów z uwzględnieniem potrzeb SEO,
  • zainteresowania e-commerce, mile widziane doświadczenie w marketingu online,
  • statusu studenta (warunek konieczny), dyspozycyjności 5 dni w tygodniu,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym Excel,
  • wysokiej kultury osobistej oraz radosnego usposobienia,
  • sumienności, odpowiedzialności i skrupulatności,
  • umiejętności współpracy w zespole,
  • zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy.

 


Co Tobie zapewnimy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w marketingu i e-commerce oraz PR,
  • pracę w luźnej atmosferze i młodym zespole,
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • rozwój umiejętności interpersonalnych,
  • opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,
  • pracujemy od poniedziałku do piątku 9-17 w biurze przy salonie w Warszawie Anin.

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres praca@9design.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Asystent w dziale Social Media i PR”. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 


 

  

weź meble w leasing
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
X
pixelpixelpixelpixel