main-topbar projector-topbar navigation-topbar search-topbar newsletter-topbar
Praca | Salon meblowy Warszawa 9design

Praca

Możemy chyba nazwać się szczęściarzami, ponieważ udało nam się połączyć naszą pasję z pracą. Jako pasjonaci pięknych wnętrz, stworzyliśmy ponad 10 lat temu sklep internetowy i salon stacjonarny w Warszawie z designerskimi meblami i dodatkami. Powstaliśmy jako rodzinna firma, a wartości, które nam wówczas przyświecały, nie zmieniły się aż po dziś dzień. Lubimy to, co robimy i chcemy się tym dzielić, inspirując i pomagając naszym klientom. W 2019 roku zostaliśmy wyróżnieni prestiżową nagrodą gia Global Online Retail Award. Salon stacjonarny i biuro w Warszawie (Wawer) to miejsca, w których dajemy zupełny upust naszej kreatywności i dzielimy się aranżacyjnymi pomysłami. A wszystko po to, aby nie tylko klient był zachwycony, ale i by zespół, do którego być może dołączysz, pracował w wyjątkowym miejscu. Będzie nam miło, jeżeli zechcesz je z nami współtworzyć!

Mieszkasz w Wawrze, na Gocławiu, Saskiej Kępie czy na linii otwockiej? Jesteśmy blisko Ciebie - ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa, blisko Mostu Siekierkowskiego. Łatwo dojedziesz do nas komunikacją miejską (w tym SKM) oraz autem, które zaparkujesz przed biurem.

DLACZEGO MY?

  • Jesteśmy rodzinną firmą i właśnie taką atmosferę staramy się podtrzymywać - to sprawia, że nasi pracownicy czują się u nas dobrze i swobodnie.
  • Działamy nieprzerwanie od 2009 roku - stabilność i zaufanie są naszą wizytówką.
  • Cenimy kreatywność - u nas masz realny wpływ na rozwój firmy i uczestniczysz w jej tworzeniu.
  • Work-life balance to dla nas coś więcej niż puste słowa - pracujemy w przyjaznej atmosferze pełnej szacunku i wzajemnego wsparcia.
  • Mamy przyjemność pracować w otoczeniu najlepszego polskiego i światowego designu - jesteśmy zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży.
  • Dajemy duże możliwości rozwoju i awansu. Historia naszej firmy zna przykłady ludzi, którzy przeszli drogę od magazyniera do managera.
zespół 9design

NASZE BENEFITY

  • rabaty pracownicze na zakupy w 9design,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • atrakcyjne otoczenie pracy i przestrzenie biurowe,
  • eventy i spotkania integracyjne,
  • szkolenia specjalistyczne.

TU PRACUJEMY

Jesteśmy dowodem na to, że przyjazne i estetyczne otoczenie sprzyja dobremu samopoczuciu oraz efektywnej pracy. Lubimy miejsce, w którym pracujemy i z chęcią do niego wracamy. Dla nas dzień spędzony w pracy nie jest przykrym obowiązkiem, ale dobrze spędzonym i satysfakcjonującym czasem. Powierzchnię naszego salonu i biura zaaranżowaliśmy w taki sposób, byśmy mogli z przyjemnością wykonywać swoje zadania, a ponadto czerpać z naszej pasji, jaką jest dobrze zaprojektowany design. Jeśli od swojego miejsca pracy oczekujesz inspirującej i pobudzającej kreatywność przestrzeni, to możesz być pewien, że u nas ją odnajdziesz!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

AKTUALNE OFERTY PRACY


DORADCA KLIENTA PREMIUM

Opis stanowiska:

  • sprzedaż bezpośrednia w salonie oraz obsługa klienta (e-mail, telefon),
  • współpraca handlowa z partnerami biznesowymi, w tym z architektami,
  • obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji,
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • monitorowanie stanów magazynowych w salonie i magazynie,
  • bieżąca aktualizacja wiedzy w zakresie oferty i trendów.

Wymagania:

  • dobra znajomość rynku ekskluzywnych mebli, umiejętność dobierania mebli, oświetlenia i dekoracji z oferty 9design,
  • min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży mebli lub/i oświetlenia dekoracyjnego
  • zainteresowania związane z projektowaniem wnętrz, wyobraźnią przestrzenną i poczuciem estetyki,
  • rozległa wiedza i zainteresowanie aktualnymi trendami wnętrzarskimi,
  • biegła znajomość języka polskiego oraz co najmniej dobra języka angielskiego,
  • umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
  • dobra organizacja oraz zdolność do ustalania priorytetów w zależności od potrzeb,
  • umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi oraz pozytywne nastawienie,
  • realizacja zadań w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z harmonogramem pracy,
  • samodzielność i staranność w działaniu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę, zlecenie lub B2B
  • prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
  • wynagrodzenie stałe i atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaży,
  • pracę pełną kreatywnych, rozwojowych projektów, w stabilnej firmie,
  • swobodną, przyjazną atmosferę pracy w młodym, zmotywowanym zespole,
  • szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,
  • rabaty na zakupy w 9design,
  • wolny dzień w tygodniu oraz zawsze wolną niedzielę. Godziny pracy: 10-18 cztery dni w tygodniu oraz w sobotę 10-16.

Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Doradca klienta premium oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).


TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA (STUDENT/KA)

Opis stanowiska:

  • interaktywna obsługa klienta (e-mail, telefon, chat),
  • przyjmowanie zamówień oraz przygotowywanie wycen,
  • obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji,
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży i logistyką,
  • udoskonalanie standardów komunikacji z klientem,
  • współpraca z partnerami biznesowymi, w tym z architektami.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra znajomość języka angielskiego, biegła znajomość języka polskiego
  • wysoka kultura osobista, dobra dykcja oraz radosne usposobienie,
  • sumienność i odpowiedzialność,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • status studenta.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie, wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży,
  • prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
  • swobodną, przyjazną atmosferę pracy w młodym, zmotywowanym zespole, w stabilnej firmie,
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • po roku współpracy możliwość rozwoju w innych działach firmy,
  • pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,
  • pracę pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), tylko pełny etat lub 3/4 etatu.

Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Konsultant ds. obsługi klienta oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).


ASYSTENTKA / ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU (STUDENT/KA)

Opis stanowiska:

  • pomożesz realizować spójną strategię marketingową firmy w kanałach online i offline (serwis www, newslettery, marketing automation, media społecznościowe, w tym Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn oraz w salonie stacjonarnym),
  • będziesz aktualizować ofertę naszego sklepu internetowego, w tym karty produktów,
  • pomożesz tworzyć wartościowy kontent blogowy,
  • pomożesz w organizacji eventów dla architektów i projektantów wnętrz, organizowanych w naszych showroomie,
  • rozwiniesz własne pomysły w dedykowanym obszarze,
  • zobaczysz, jak działa nowoczesna firma z branży e-commerce.

Wymagania:

  • status studenta (warunek konieczny),
  • biegła znajomość języka polskiego
  • dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel i Word,
  • wysoka kultura osobista oraz radosne usposobienie,
  • sumienność i odpowiedzialność,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność wykonywania zdjęć, zwłaszcza dla celów Instagrama,
  • skrupulatność i dokładność, niezbędne w uzupełnianiu oferty produktowej,
  • mile widziane doświadczenie w marketingu i pr, w tym niezbędna znajomość funkcjonowania mediów społecznościowych,
  • mile widziane zainteresowanie aranżacją wnętrz,
  • mile widziana znajomość obsługi programów graficznych, np. Canva.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w marketingu i e-commerce oraz PR,
  • prywatnę opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
  • pracę pełną kreatywnych, rozwojowych projektów, w stabilnej firmie,
  • niezbędne do pracy nowoczesne narzędzia,
  • rozwój umiejętności interpersonalnych,
  • opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,
  • pracę we wnętrzach jednego z najpiękniejszych salonów meblowych w Warszawie,.
  • pracujemy od poniedziałku do piątku 9-17.

Poszukujemy osób tylko do stałej i stacjonarnej współpracy. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule: Asystent działu marketingu oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).


LOGISTYK - MAGAZYNIER

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie, kompletowanie oraz wydawanie przesyłek,
  • sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem,
  • przygotowywanie towaru do wysyłek,
  • montaż/demontaż mebli na ekspozycji salonu, ustawianie i przenoszenie mebli,
  • nadzór nad bieżącym stanem ilościowym i jakościowym towaru,
  • współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu,
  • utrzymywanie porządku w magazynie i na terenie przyległym.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel,
  • dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku),
  • zdolności manualne,
  • konieczne doświadczenie w pracy na magazynie, min. 1 rok
  • zaangażowanie i ochota do pracy.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B
  • prywatną opiekę medyczną w Medicover oraz dofinansowanie karty sportowej Multisport,
  • jednozmianowy tryb pracy (pracujemy 9-17 od poniedziałku do piątku),
  • pracę w stabilnej, prężnie działającej organizacji,
  • dobrą atmosferę w pracy w młodym zespole.

CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym proszę kierować na adres: praca@9design.pl. Prosimy wpisać w tytule wiadomości: Magazynier. Prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).


pixelpixelpixelpixelpixel