Reklamacje i zwroty

 

 

REKLAMACJE

 

W 9design dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów. Jeżeli jednak zamówiony przez Ciebie towar posiada wady, możesz zgłosić go do reklamacji.

 

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: 

 

22 113 99 99 / sklep@9design.pl

 

 

Pamiętaj! W przypadku zakupu prywatnego na zgłoszenie reklamacji towaru masz 2 lata. Jeżeli zakupów dokonałeś na rachunek firmy czas reklamacji wynosi 1 rok.

 

 

 

 

 

ZWROTY

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podawania przyczyny.

 

Zgłoś nam chęć zwrotu: sklep@9design.pl 

 

 

Zapakuj i odeślij towar. Poniżej znajdziesz instrukcję prawidłowego pakowania przesyłki. Za poprawne spakowanie oraz bezpieczne dostarczenie przesyłki odpowiada jej nadawca. Odsyłany towar wysyłany jest na koszt nadawcy.  

 

Koniecznie opisz paczkę numerem zamówienia, przyspieszy to zwrot środków na Twój rachunek.

 

Adres do zwrotów: Park Logistyczny Segro, Omnipack Sp. z o.o., Dok 72, Al. Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn

 

 

Pamiętaj! Na zwrot towaru masz 30 dni od daty jego odbioru do daty dostarczenia zwracanego towaru do magazynu. Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.

 

Szczegółowy regulamin reklamacji i zwrotów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz instrukcję prawidłowego pakowania paczki - kliknij tutaj >>>  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
X
pixelpixelpixelpixel