Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
W 9design dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów. Jeżeli jednak zamówiony przez Ciebie towar posiada wady lub został uszkodzony w trakcie transportu, możesz zgłosić go do reklamacji.
Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: reklamacje@9design.pl
- Do reklamacji prosimy dołącz:
- dokładny opis oraz zdjęcia wad produktu oraz zdjęcia całości przedmiotu,
- zdjęcie opakowania, w którym zamówienie zostało dostarczone, w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki,
- skan lub wyraźne zdjęcie protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu). Protokół musi być spisany w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.
Pamiętaj! Na zgłoszenie reklamacji towaru masz 2 lata od daty wydania produktu.
ZWROTY
Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podawania przyczyny.
Zgłoś nam chęć zwrotu: sklep@9design.pl
Zapakuj i odeślij towar. Poniżej znajdziesz instrukcję prawidłowego pakowania przesyłki. Za poprawne spakowanie oraz bezpieczne dostarczenie przesyłki odpowiada jej nadawca. Odsyłany towar wysyłany jest na koszt nadawcy.
Koniecznie opisz paczkę numerem zamówienia, przyspieszy to zwrot środków na Twój rachunek.
Adres do zwrotów: 9d sp. z o.o., ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa
Pamiętaj! Na zwrot towaru masz 30 dni od daty jego odbioru do daty dostarczenia zwracanego towaru do magazynu. Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
Szczegółowy regulamin reklamacji i zwrotów
Zobacz instrukcję prawidłowego pakowania paczki - kliknij tutaj >>>